30 martie 2012

o "actualizare" a unei glumițe inocente


   Cei care ma cunosc și care îmi citesc blogul probabil își amintesc de postarea asta in care fac o gluma idioata: "Anul ăsta mi-am propus să-l surprind, dar înainte să-l invit la dans o să-i spun ca sunt gravidă pentru că în urma unui șoc, poți să-i spui ce vrei cât timp ii amintești că doar ai glumit în urma cu 5 minute. Adică, o să-l ridic de pe jos, o să-i trag câteva palme ca să-și revină, îl stropesc cu apă și apoi ii zic să dansăm. sigur o sa accepte, sunt la fel de sigură că după glumița asta o să-mi cumpere o sacoșă de teste de sarcină ca să fie convins că doar am glumit, iar atunci când o sa vadă o singură liniuță pe test, o să-mi fută una după ceafa, tot în spirit de glumă. și după ce-o sa facă asta, eu o să-i zic ca nu e frumos să supere o gravidă, apoi după ce-l vad iar pe jos, o să-l bat ca să mă simt răzbunată.
   Căcat. Râdeam de Măruță că are glume de retardat dar văd că nici eu nu sunt departe...
(off-topic) Pentru bărbatul meu, care-mi citește blogul și-mi comentează de pe telefonul meu ca și anonim - o să fii tată, IAR! Acum, când o să te vad palid la fată, o să știu că iar mi-ai citit prostiile. Hai mă că am glumit. Dar imaginează-ți, pensie alimentară pentru 3 copii?!
Ok, iartă-mă, dar chiar îmi place să râd numai gândindu-mă la cum reacționezi în timp ce citești. Tăticule, râzi ori..."
   Bun, acum nu-i mai pot face gluma asta retardata pentru ca nu mai e gluma. Da, e serios.

2 comentarii: