30 martie 2012

liceul contează?

 
   Cică începând cu anul ăsta, pentru a intra la facultate nu se va mai tine cont de media anilor de studii din liceu, ci se va susține un examen. Sau mai multe. Unii ar fi de părere ca asa nu vor mai intra "toți prostii" la facultăți, caci examenul va cuprinde aproape tot ce ai învățat în liceu. hai nu mă înnebuni, zic io! Părerea mea, deși nu contează, e următoarea: cei care au învățat ca tâmpiții în liceu, vor promova probabil asa cum e și normal, dar "lichelele" care și-au vânturat bășinile prin școală degeaba, au șanse sa intre mult mai ușor la facultate. Cum? ar fi trebuit să mă întrebați. vă zic înainte s-o faceți. De ce să plătesc și în liceu ca să "dea bine" la facultate când pot învăța doar de trecere, iar ca să devin student plătesc o dată și bine?! Deci, dragi liceeni, lăsați dracu' cartea și puneți mana de strângeți bani pentru a da șpagă la facultate, vi se asigura mai ușor intrarea decât atunci când învățați ca fraierii. O singură rugăminte am: cei care dați la medicina, vă implor, învățați "umpic" mai mult dragilor că-mi las copiii pe mâna voastră, vă rog din suflet, nu mi-i nenorociți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu