23 martie 2012

un bărbat și o tentativă de bărbat




   O cunoștință de-a mea trece prin perioade grele, mai precis, suferă din dragoste. Veți spune "da, e normal, mai toți am trecut prin perioade asemănătoare", dar eu o sa va contrazic. Băieții, bărbații sau prietenii pe care i-am avut eu au fost în primul rand oameni cu caracter, apoi băieți simpli. Nici unul dintre ei nu s-au aventurat în a-mi face promisiuni și în a ma amăgi cu mizerii în care ei nu credeau. E adevărat, pana sa ma căsătoresc nu am avut iubiți, ci doar prieteni cu care ma limitam la o pupătură. Nu mergeam mai departe nici cu gândul, iar acum nu pozez în sfântă...
   Cunoștința despre care scriu acum îmi e ruda, e mai tânără decât mine și e studenta, proaspăt domiciliata în Constanta. Pana sa se mute aici, era într-o relație cu un tip din alt oraș. Relația aia a ei dura de doi ani, însă din acei doi ani nu știu dacă un an au fost împreună, el (băiatul) fiind din alt oraș, o vizita destul de rar, iar relația lor era mai mult "bazata" pe certuri. Trec peste relația asta a ei caci vreau sa zic despre cea mai recenta despărțire a cunoștinței mele.
   În urma cu puțin timp se îndrăgostește de un băiat. Îmi povestea legat el niște faze care pe mine ma făceau s-o invidiez într-o anumita măsură, în sensul ca avea mai tot timpul ocupat de către noua ei cucerire. Plimbări pe lângă mare, ieșiri la restaurant, teatru, cinema... cam cum e la începutul oricărei relații când masculul încă se străduiește să-și impresioneze femela. Toate frumoase pana aici, doar ca o chestie m-a frapat: După doua săptămâni de relație, el ii propune fetei sa se mute împreună și "schițează" o cerere în căsătorie. Am zis schițează pentru ca cererea în căsătorie n-a fost ca la carte cum s-ar zice. Eu ma blocasem în timp ce-mi povestea, iar în gând îmi ziceam ba asta ori e genul de băiat ușor păcalit de dame, ori e prostuț, ori e acel tip de mascul care, pentru a da la buci unei femei, apelează la abureli ieftine menite sa o cucerească. În cazul de fata a treia varianta a fost valabila. A vrăjit-o, a avut-o, iar după câteva zile de îmbârligaturi începe tratamentul real. Întâlnirile lor se limitau doar la câteva mesaje pe telefon sau pe messenger, mesaje care din partea lui sunau ca și cum are tot timpul ocupat cu munca. Dar stai (fac și eu ca retardații care-ți prezintă o reclama de teleshopping), asta nu e tot. De-a lungul timpului o mai cadora cu cate un cacat. Mic și signifiant, dar care pute. și puțea din secunda în care ea s-a oferit sa-i dea lucrurile înapoi după separare, iar el A ACCEPTAT. no acum cat de nesimțit sa fii astfel încât sa accepți lucrurile înapoi? pai cam cat a fost "cavalerul" despre care behăi în scris acum. Concluzia e ca tipul în cauza nu a vrut decât sa treacă în palmares încă un nume de gagica pe care a futut-o, ruda mea s-a trezit cu un nume în plus pe lista neagra, iar eu martor a unei relații dintre o femeie și o tentativa de bărbat.
   Aici am vrut sa ajung. Voiam sa punctez diferențele dintre un om cerebral, cu caracter, conchistador doar prin inteligenta și un om lipsit de scrupule (cazul de fata), fără coaie, fără coloana vertebrala care minte aproape frumos. 
   Data viitoare o sa zic și despre femei, mai precis o sa deconspir vulnerabilitatea la femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu