20 februarie 2012

dansați?

   Eu nu! nu că n-aș vrea, doar că nu am mai avut ocazia. Minute în șir mi-am stors creierii (bineînțeles, nici un rezultat) încercând să-mi amintesc când m-am bâțâit ultima dată. Ah gata, acum în timp ce scriam mi-am amintit: ultima dată când am dansat a fost cu un ex-coleg de muncă acum vreo 5 ani. Eram în tura de noapte la benzinărie și după ce am cumpărat o navetă de Tuborg și ne-am împărțit frățește sticlele, am băgat muzică populara și ne-am rupt încălțările dansând, asta până când ne-au întrerupt clienții dansul că, deh, voiau să achite carburantul pe care l-au scuipat în rezervorul mașinii.
   In data de 12 iunie voi împlini 12 ani de când mă cunosc cu bărbatul meu. Eh, în ăștia 12 ani nu am dansat vreodată cu el. Nici măcar un dans d'ăla trist în care să ne călcam pe (în) picioare, nimic. Anul ăsta mi-am propus să-l surprind, dar înainte să-l invit la dans o să-i spun ca sunt gravidă pentru că în urma unui șoc, poți să-i spui ce vrei cât timp ii amintești că doar ai glumit în urma cu 5 minute. Adică, o să-l ridic de pe jos, o să-i trag câteva palme ca să-și revină, îl stropesc cu apă și apoi ii zic să dansăm. sigur o sa accepte, sunt la fel de sigură că după glumita asta o să-mi cumpere o sacoșă de teste de sarcină ca să fie convins că doar am glumit, iar atunci când o sa vadă o singură liniuță pe test, o să-mi fută una după ceafa, tot în spirit de glumă. și după ce-o sa facă asta, eu o să-i zic ca nu e frumos să supere o gravidă, apoi după ce-l vad iar pe jos, o să-l bat ca să mă simt răzbunată.
   Căcat. Râdeam de Măruță că are glume de retardat dar văd că nici eu nu sunt departe...
(off-topic) Pentru bărbatul meu, care-mi citește blogul și-mi comentează de pe telefonul meu ca și anonim - o să fii tată, IAR! Acum, când o să te vad palid la fată, o să știu că iar mi-ai citit prostiile. Hai mă că am glumit. Dar imaginează-ți, pensie alimentară pentru 3 copii?!
Ok, iartă-mă, dar chiar îmi place să râd numai gândindu-mă la cum reacționezi în timp ce citești. Tăticule, râzi ori...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu