4 martie 2012

my name is Dick, friends call me Dick Head

   Cum e posibil ca pe unii americani să-i cheme Dick? Da' cât de mișto ar fi ca numele de familie să fie Head?! Mă gândesc că dacă tot îmi bat joc de copilul meu și-i pun numele Dick, măcar să facă parte din familia Head.
"hey! I'm Dick, friends call me Dick Head, nice to meet you, miss Lips!"
   Îmi și imaginez cum prietena lui îl pupă, îl mângăie pe un obraz, apoi se uită în ochii lui și-i spune: "i love you Dick, you're all i think about..." aici aș fi de acord, ce femeie nu se gândește la Dick? bine, nu e nevoie sa te uiți în ochii lui când ii faci vreo declarație, e de ajuns sa te uiți în ochiul lui (aici nu mă refer ca ai sta de vorba cu un ciclop).
Atunci când Dick e copil și face năzbâtii, se împiedică, se "rupe", se julește, merge plângând la mami să-l pupe ca să-i treacă... eh, timpul trece și personajul nostru începe sa crească, de fapt, crește pentru că alte femei încep să-l pupe. și cum să nu te faci mare și frumos când ești pupat și mângâiat de domnișoare frumoase și generoase cu corpul lor? Acum depinde, e o categorie de "prost-crescut" - Dick(s) - care după ce vorbești pe limba lor, te scuipă, dar asta tine de cei 7 ani de... preludiu.
Fiecare dintre noi avem Dick-ul nostru pe care-l alintam sau îl prețuim, dar sunt și cucoane care beneficiază de câte un Dick Head, alea sunt cazuri nefericite.
Mie-mi plac iubirile dintre Moby Dick și Dick Head. și mamă, ce exemple aș avea aici... de fapt, când în cuplu există un Moby Dick, partenerul nu poate fi decât un Dick Head. Practic Dick e numele de familie. Oare cum își numesc copiii cuplurile astea? Dickenson?!

4 comentarii:

  1. Hai sa-ti zic si eu o poveste cu Dick:) Am o colega din Thailanda care sta cu prietenul ei englez, pe numele lui Richard, dar alintat de ea Dick (asta ar fi prescurtarea, cica). In Anglia (nu stiu daca si-n alte tari) se zice ca 29 Feb e singura zi cand femeile ii pot cere de soti pe barbati. Nu pot sa-ti descriu ce copios m-am amuzat cand ea ne-a zis ca l-a cerut de barbat, mi-am imaginat cum s-a asezat frumusel pe un genunchi si a intrebat, privindu-l in 'ochi' : "Dick, will you marry me?":))) Cand le-am exemplificat la colegele mele de ce e asa amuzant ele mi-au zis, razand bineinteles, "You have a dirty mind:)))"

    RăspundețiȘtergere