24 februarie 2012

"corectează-mă!"

   A venit vremea "curățeniei" pe blog. și n-o zic cu tristețe, din contră, dar chiar trebuie să recitesc ce-am scris ca să corectez și să mai șterg câte ceva că mă recunoaște lumea. O veche cunoștință din Sulina (da Leontina, tu :D) m-a recunoscut. Deci... nu sunt atât de anonimă pe cât am vrut să par. Doar trei prieteni știau că eu sunt cea care se prostește pe blog, acum când sunt și sulineni care mă citesc, risc prea mult. Dar repet ce am scris mare: "90% DIN CE SCRIU E PURA FICȚIUNE".

4 comentarii:

  1. Haoleu fata, sper ca nu ti-am facut probleme cand am mentionat pe feisbuc de blogul tau, dar serios, imi face mare placere sa-ti citesc fictiunile:) esti foarte talentoasa:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai liniștită, oricum nu am scris la informații cum se numește blogul. dacă sunt talentoasa e bine :)), mi-ar fi plăcut sa nu mai am atâtea greșeli gramaticale ca asa mi-e lene sa corectez...

      Ștergere
  2. Ah, apropos, eu m-am prins ca esti tu dupa ce am citit blogul lui Vico si am vaz schimbul de comentarii cu el, alfel nu ma prindeam in veci. :*

    RăspundețiȘtergere