2 iulie 2012

despre prieteni


    Am mai scris cîndva legat de o prietena de-a mea, apoi am spus și despre oamenii care m-au ajutat necondiționat. Azi o sa zic același lucru, asta ca sa va faceți o idee despre cei din jurul vostru care va poate ajuta doar din prietenie.
Sa fiu sincera, nu prea aveam încredere în oameni, dar deloc. Trecusem printr-o depresie urata din care nu ma așteptam sa ies vreodată și, cu ajutorul prietenei mele despre care va ziceam aici, am reușit sa depășesc perioada aia. Tot datorita ei am învățat sa am încredere în oameni altfel risc sa rămîn fără prieteni din cauza felului meu de a-i trata. Timpul mi-a demonstrat ca avea dreptate. Dar, sa va povestesc ce mi se întîmplă de la o vreme încoace:
îmi vin probleme pe cap una după alta. nici nu apuc sa rezolv una, ca întîmpin altceva, acum, spre exemplu, i-am făcut reclamație fostului șef al soțului meu pentru ca nu i-a plătit doi ani de concediu și nici ultima luna de munca. Am o prietena avocata care ma ajuta asa, fără măcar sa ma fi văzut vreodată cu ea. Dupa reclamație o sa-l dau și în judecata, tot sub îndrumarea prietenei mele. asta e una din problemele recente cu care ma confrunt, o sa va povestesc și din cele "vechi".
Acum ii cautam de munca soțului meu, am postat cate ceva pe Feisbuc, am mai vorbit în particular cu unii pe care nici nu i-am cunoscut vreodată face to face și, culmea, am primit ajutor și din partea lor. De la cîțiva o îndrumare, unii au dat mai departe CV-ul, important e ca nu au fost indiferenți la rugămintea mea. O parte din cei care m-au ajutat ii cunoșteam ca erau din orașul meu natal.
Zilele trecute aveam probleme cu computerul, iar am primit ajutor, tot de la necunoscuți de pe Feisbuc, iar ajutorul fiind necondiționat.
De anul trecut ii datorez unui prieten din orașul meu o suma de bani, nu am reușit s-o achit deoarece ma bazam pe banii care ar fi trebuit sa-i primesc din alta parte. culmea, nu s-a supărat. ma așteptam sa ma facă varza și oricum nu aveam ce sa-i reproșez orice mi-ar fi spus, dar reacția lui a fost una cat se poate de surprinzătoare și nu pot sa nu remarc ce fel de oameni am în jurul meu. OAMENI în adevăratul sens al cuvîntului, atît.
As avea multe de povestit și sunt recunoscătoare multora pentru gesturile lor. Cred ca mi-ar lua o săptămînă sa mulțumesc fiecărui om în parte...
Acum ca am zis de împrieteniri o sa zic și despre "dezprieteniri". mi-am luat unfriend pe Feisbuc de la Simona Tache. chiar povesteam unor apropiați ca mi-am luat-o-n gușă tocmai de la cineva pe care citeam cu drag. dar nu contează. și as mai avea ceva de adăugat legat de prietenii, dar n-o s-o fac, tocmai pentru ca nu sunt lipsita de decenta cum asa cum mi-a reproșat recent un prieten.

Un comentariu:

  1. ştii cum e cu prietenii? you loose, you win. Dar pe ăia adevăraţi n-o să-i pierzi niciodată.

    RăspundețiȘtergere