13 iulie 2012

despre gagici (3)


   Femeile care susțin ca nu le place sa fie admirate mint cu nerușinare. Sa va zic cam cum sta treaba la capitolul "avansuri" și o sa ma dau ca exemplu.
In tinerețe eram bunicica. cur avem? avem! țîțe avem? avem, chiar doua bucăți! înălțime este? este! Bun... E de la sine înțeles ca propunerile de "ieșit la cafea" din tinerețe erau destule.
Timpul trece și ma bate pe umăr zicînd "auzi, da' tu copii... nema?". pai cum nu, lasă ca se rezolva, ii zic eu. în cinci ani de zile ma rezolv cu doi copii iar al treilea protestează chiar acum la mine în burta. In timpul asta își face apariția cocoașa, țîțele de care ma tot împiedic atunci cînd nu port sutien și burta care îmi e de un real folos cînd ma întind la bere. Tot în decursul a cinci ani n-am mai auzit un claxon, o fluierătură, un "ce faci papuse?", nimic. ah, mint! era un tip mai închis la culoare care vindea pepeni lîngă un chioșc de ziare în cartierul meu. Faptul ca avea doar un dinte în gura (remarcasem după ce mi-a zîmbit ștrengărește) nu ma deranja, asta pentru ca avea trening nou și tricou cu Adibas care ma impresiona teribil. Asta e singurul care s-a riscat sa-mi zîmbească și chiar a lăsat la preț ca sa cumpăr de la el pepeni. Am ajuns acasă în ziua aia si-i spun soțului: "I still got it, motherfucker!"
Oricît ar încerca femeile sa nege faptul ca le place sa fie fluierate, sa nu credeți, urmăriți-le atent după ce le zîmbiți pe strada. Cele care nu au companie se vor împiedica (aia eu sunt) iar cele care au ca și companie o prietena, primul lucru pe care-l fac după ce va depășesc e sa-i dea un cot celei de lîngă: "vezi ma? încă ma țin bine, n-a observat fraierul ce cocoașă am și nici țîțele care mi se sprijină lejer pe burta!"
P.S. nenorocitul ala care mi-a vîndut pepeni cu reducere, ii vînduse și soțului meu, chiar mai ieftin. Puie Mepenarule! (dar îl bag la numărătoare, se pune ca mie mi-a zîmbit, ma!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu