27 iulie 2012

barza? nu, sexul!


   Femeile de la magazinele alimentare din cartierul meu ma cunosc de cîțiva ani, știu destul de bine cum arătam înainte sa ma rotunjesc precum butoiul. în ultima perioada au observat ca am burta pan' la nas, dar ma tot întreabă (nu o singura data) dacă vine barza. îmi sta pe limba sa le zic: nu cucoana, nu m-a vizitat barza, nu m-am constipat cu 30 de berze mîncate și necăcate, doar am făcut sex!
dar nu, ma abțin de la răspunsuri tăioase și de fiecare data încerc sa-mi controlez nervii de frica sa nu-mi dea marfa expirata. plus de asta, e mai ușor sa zic un simplu "da" decît sa ma înjur cu ele.
Întrebarea care ma frămîntă e "ce le voi spune copiilor cînd o sa ma întrebe cum au ajuns pe lume?"
Cu Mos Crăciun și Nicolae sunt de acord, o sa-i mint cu nerușinare multi ani, dar la restul întrebărilor vreau sa le răspund sincer. Ferească Dumnezeu sa ma întrebe cînd m-am îmbătat prima data...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu