16 iulie 2012

azi nu!


   Uite care-i treaba (cînd încep o discuție cu "atenționarea" asta, nu e de bine): de cînd mi-a plecat soțul, sunt nevoita sa ma descurc singura cu treburile casei și cu grija fata de copii. dacă mi-e rău, opresc butelia, scot din priza tot ce poate deveni un pericol și ma întind pana îmi revin. Problemă rezolvată! eh, dacă trebuie sa ajung undeva mai departe de casa ori la spital (cum a fost cazul în urma cu cîteva săptămîni), aici e o problema. Trebuie sa găsesc pe cineva care-i dispus sa stea cu copiii mei timp de o ora cat lipsesc eu. Pentru lucrul asta am apelat la o vecina de-a mea de fiecare data cînd nu am avut alta soluție. De atunci, în fiecare dimineață ma trezesc cu ea la ușă ca sa-i dau cate o țigare. Pe parcursul zilei, la fel, mereu trebuie sa dau cate ceva. Uite ca s-a schimbat placa. de azi înainte nu mai pupa nimeni de la mine absolut nimic! În special lunea, cînd sunt tot felul de superstiții nu mai împrumut. nu dau bani, nu dau țigări, nu dau sfaturi, nu dau "buna ziua", nu o dau nici pe mama contra cost! mai e cazul sa dau exemple de "ce nu dau"?
Si încă o chestie: ești fumător? CUMPĂRĂ-ȚI ÎN PIZDA MĂ-TII ȚIGĂRI!
Sunt destul de sufletista, chiar naiva atunci cînd cineva îmi cere ajutorul, băi dar totul pana la țigări. Nimic nu ma scoate din minți mai tare decît sa dau 12.5 lei pe un pachet de Kent lung și apoi sa încep sa împart țigările de parca m-as fi futut cu Onasis și am bani de aruncat în stînga și-n dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu