24 iunie 2012

moda pe Feisbuc


    Am remarcat în ultima perioadă că multi dintre prietenii mei feisbucisti postează des, amenințător, că-și vor curata lista de prieteni de pe Feisbuc. Băi, așa făceam și eu la început, nu știu de ce, dar evitam să am mai mult de o sută de persoane ca și prieteni, mă simțeam prea aglomerată. Dar acum mi se pare o pierdere de timp să anunț când ii scot, plus că nu prea o fac decât atunci când mă supără grav ceva. Parca ar fi o chestie psihologică la cei care anunță așa zisa "curățenie": ia să-mi scot io nu știu câți prieteni din listă că multi nu-mi comentează sau nu-mi dau laic la postări. Ete pula! Sunt indivizi cu care nu am schimbat în viata mea o vorbă, nu-i cunosc nici măcar după nume, dar i-am acceptat ca și prieteni și, atâta timp cat nu mă deranjează, nu-i scuip. Aș avea senzația că m-am folosit de ei apoi am șters pe jos cu numele lor. Sunt de părere că atunci când decizi că vrei sa zbori pe cineva, o faci pentru că nu ai ceva în comun cu persoana respectivă, ori te-a atacat direct fără să ii dai motive.
In fine, nu prea mă interesează atunci când sunt zburată de undeva, nu-mi pasă decât de cei cu care am avut ceva în comun sau cei cu care am vorbit ceva important. A, mi s-a părut amuzantă o fază în care un tip mi-a dat add, eu l-am acceptat, apoi mă trezesc cu mesaj de la el că vrea sa ma fută (cam asa se întâmplă cu lăbarii care nu-s îndeajuns de inteligenți ca să agate plăcut o cucoana) iar după ce i-am replicat de fiecare dată, m-a scos din listă. și nu mă deranjează atât de tare când sunt îndepărtată pentru că o parte din vină chiar eu o port, sunt cam vulgară, directă și putini oameni acceptă felul meu de a fi.
Totuși, rămân la ideea ca e pueril să îți anunți curățenia doar de dragul de a fi băgat în seamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu