31 iulie 2012

gagicile vorbind despre alte gagici


   Dacă ești însurat ar trebui să-ți cunoști destul de bine soția, inclusiv în acele momente cînd o vezi că bombăne ceva de una singură și se uită în oglindă. Printre cuvintele de legătură, o să auzi și "curva aia", "japița/javra", "prefăcuta", "manipulatoarea", "sluta", "bîrfitoarea" sau "bășita", dar nu ai motive de îngrijorare că nu despre mă-ta vorbește, ci de cea mai bună prietenă a ei pe care o știe încă din copilărie.
de ce o înjură? o să te întrebi asa cum un om normal ar face-o. păi e simplu, prietena aia a ei a slăbit vreo zece kilograme în timp ce ea, soția ta, e puțin mai slăbuță decît un elefant. Normal, nu e vina ei că și-a dublat greutatea față de cum era acum cîțiva ani cînd ai cunoscut-o, iar pachetele de ciocolată (care intre timp s-au topit stand în dulapul de lenjerie) nu sunt ale ei. Probabil stau acolo din perioada cînd era gravidă și să te ferească Dumnezeu să nu o crezi, în caz contrar nu vei mai avea ocazia să o lași gravida; cel puțin nu în următoarele 5 luni cat durează ca s-o convingi că meriți putină atenție.
Și că veni vorba de atenție, dacă vrei să ai parte de quality time, ține-i companie și critică-i prietena, însă ai grijă la detalii, încearcă să nu te scapi cumva zicîndu-i de perioada cînd i-ai făcut avansuri acelei prietene, e deja nervoasă nevastă-ta și nu vrei s-o superi mai tare. plus că nu strică un compliment către ea: draga mea, ce motive ai să te întristezi? dă-o-ncolo de nasoală cu silicoanele ei, măcar de țîțele tale mă pot bucura chiar dacă tu ești în bucătărie și eu în dormitor. le poți lungi cat să ajungă la mine, ea nu cred că are avantajul asta! sau: cur lăsat? ei, și ce? știi cat de mult îmi place să dorm pe ceva moale, un fund ferm mi-ar strica somnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu