22 decembrie 2011

ziua de care fug

   Am ales o zi din luna decembrie în care să fac vreo 3 sărbători, asa îmi va fi mai ușor, nu tre' să mă pregătesc pentru un singur lucru în perioade diferite. Practic mâine îi iau moțul fetei mele, îi serbez ziua de naștere a băiatului și se va considera și "vecera" la nași (nu știu ce înseamnă exact cea din urma sărbătoare, dar țin la tradiții). Cel mai tare mi-e groază că s-ar putea să fiu nevoită să dau explicații de ce nu mai am verigheta pe deget, de ce nu răspund la telefon și de ce trec atât de rar pe la ei, la nași... De parcă nu mi-e de ajuns că am frământările mele, asta-mi mai lipsea. Cred că o perioadă o sa renunț și la gmail, twitter și facebook că prea vulnerabilă sunt acum, plus că m-ar ajuta mult ca să-mi clarific sentimentele și dacă-s puțin ignorată îmi revin mai repede decât atunci când țin legătura cu cine (nu) trebuie.

2 comentarii: