12 decembrie 2011

La mulți ani, mie!

   Azi ar trebui să-mi sărbătoresc ziua de naștere și îmi propusesem să termin tot ce aveam de zis despre mine doar că nu am finalizat ultima parte, o să mă străduiesc s-o fac până apuc să mă îmbăt.
N-am planuri pentru azi, dar știu cam ce aș vrea să fac: vreau 6 sticle sau cutii de Beck's, 2 pachete de Kent lung, cutia cu casete s-o urc în casă apoi sa merg în camera unde fumez să dau muzica tare. Nu vreau să ascult decât Bjork, Depeche Mode, Pink Floyd, Alice in Chains și Staind. Parca ar intra și niște Down, dar o să mă decid în timp.
Poate azi o sa am și un răspuns: to divorce or not to be married?!

2 comentarii:

  1. merge si ceva the doors,poti adauga si niste deep purple...stii,eu am divortat de trei ani si...abia acum imi dau seama ca nu e o tragedie,eliberare e cuvantul potrivit.
    te mariti cu mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha! dacă prima data nu am fost ceruta "ca la carte", am pretenția ca măcar a doua oara sa fie bine. imediat ce-mi scot ăștia cămașa cu mâneci lungi, ne luam!

    RăspundețiȘtergere