20 decembrie 2011

diferența între "pană" și "pulă"

   Fiind interesată de cineva, în urmă cu puțin timp am început să folosesc și Twitter-ul. Acolo parcă e alta viată, altă lume, altă mentalitate și un alt mod de a te exprima. Cum să nu fiu incantată când vad o pulă băgată în mama unora, un futai ghebos limitat în câteva cuvinte, o muie trasă cu sete și introducerea unor indivizi sau unor lucruri de mărimea tubului de oxigen în pizda mamelor celor care se iau gură-n pulă cu oamenii dezghețați la minte?
E chiar jenant atunci când eu, o pizdă nelimitată în cuvinte "de ocară", îmi bag pula sub formă de comentarii pe diferite site-uri, iar unii îmi dau replici de genu': "uite-o și p-asta, în PANA mea, ce înjură ca nesimțita. da-te-n PUII mei..."
Nu știu ce altceva aș putea să fac decât să adopt o replică de la Paraziții și s-o reformulez puțin: "auzi, da' dacă l-aș fute pe tac'tu, mi-ai spune 'mamă'?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu