16 aprilie 2012

hello, good bye!


   Peste câteva zile o sa-mi mut catrafusele, însă nu dintr-o camera în alta ci dintr-un oraș în altul. Mai bine zis de la oraș la sat. Ziceam într-o postare ca am casa la tara, am gradina mare și, spre norocul meu, am și un frate dispus sa muncească gradina aia, doar n-o sa-mi rup io cocoașa. De ce îmi mut domiciliul? Pentru ca soțul meu o sa muncească o luna sau doua în afara tarii ca sa ne putem achita datoriile și sa ne revenim cu banii, iar eu nu pot sa rămân în orașul în care stau momentan, sa am grija de cei doi copii fără ajutorul cuiva, având în vedere ca al treilea bebe e pe drum.
   Și sa vezi acum discuții în neam legate de al treilea copil, sa vezi pana o sa-mi aranjez mutatul, pana îmi termin cu aranjatul în casa... da' și când oi termina, ce rânjet o sa-mi afișez pe bot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu