14 mai 2014

cine cauta, găsește!


   îmi place la nebunie când aud într-o știre: "... accident în urma căruia o femeie și-a găsit sfârșitul"
ma imaginez pe mine cautând ceva, nu știu, o bricheta (Dumnezeule, cât ma oftic când vreau sa-mi aprind o țigară și n-am cu ce), și pentru asta dau canapeaua la o parte, controlez în toate ghiozdanele, cu ocazia asta fac și ordine în haine ca poate, poate găsesc un foc. eh, asa bănuiesc ca și femeia aia își cauta sfârșitul.
- bai, am nevoie de un sfârșit, l-ai văzut pe undeva?
- pula mea, nu știu, vezi sa nu fi căzut intre pat și noptiera. daca nu e acolo, ia mașină și du-te undeva, poate îl găsești într-un stâlp sau copac.
și pac, se întâmplă! după ce își găsește sfârșitul:
- aici erai! de ce naiba nu am cautat din prima în locul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu