27 mai 2012

nu ma mai "cert" pe Feisbuc


   Doar ce am intrat în casa după ce mi-am făcut unele cumpărături de la buticul din cartierul meu. Sa vezi ce pățesc:
Intru în magazin, schimb o vorba cu o cucoana vânzătoare și intre timp intra un nene (de-o seama cu tata) care ne saluta. Arunc o privire scurta cât sa-i răspund la salut, apoi am întors capul spre vânzătoare. M-am cam pierdut cu firea. Nenea care tocmai îmi pupase mâna era cel cu care în urma cu vreo doua luni m-am înjurat pe pagina de feisbuc. Nu mai știu ce-mi scrisese pe wall, dar îmi părea cam îndrăzneț și a trebuit sa-l cumințesc.
Bun, îl vad cu coada ochiului ca se uita la mine, iar eu, ca sa-mi ascund muianul, comand ca tembela orice de pe un raft numai sa am privirea în partea opusa lui. El nimic, se uita în continuare insistent, apoi îmi pune întrebarea aia nenorocita: nu va suparăți, cum va numiți pe feisbuc? nici n-am realizat ca nu m-a întrebat mai întâi dacă am sau nu cont pe siteul asta de socializare.
Vânzătoarea, care ma cunoaște destul de bine, începe sa tipe la nenea: ce ai, ma? lasă femeia în pace ca e clienta fidela. e femeie măritată, serioasa, are doi copii, ce-ți trebuie ție sa te bagi în seama cu ea? poți sa-i fii tata!
In timp ce vânzătoarea îl certa, eu încă ma gândeam ce răspuns sa-i dau. De mințit nu-mi sta în fire (da ma, doar aici mint, atât!), dacă-i zic adevărul, risc sa continui cearta și cine știe cum dracu' ma mai iau și la bătaie la cât sunt de impulsiva... puteam sa-i zic scurt ca ma grăbesc și fugeam imediat din magazin ocolind răspunsul,  dar, idioata cum sunt, am zis ca fie ce-o fi, ii zic ca "da, eu sunt cea pe care el o bănuiește...". Nenea a tras un zâmbet larg, mi-a mai pupat mâna încă o data și a început bârfa. Ca el s-a îngrășat, ca e gurmand, chestii d'astea. Inca ma mir ca nu a dat curs la schimbul de replici pe care l-am avut la vremea respectiva. Dincolo de asta, și mai ciudat e ca sta pe aceeasi strada cu mine din câte zicea vânzătoarea.
Cum de nu am mai dat nas în nas până acum... ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu