19 martie 2014

la curățat pește, înainte!


   primisem niște caras și, ca orice cucoana care-și da ochii peste cap când e vorba de curățat, dar întinde mana când e vorba de mâncat pește, încep sa-l curăț. fiica-mea care nu se dă în lături de la orice activitate, vine sa ma asiste:
- aoleu, ce-i faci la pește?
- îl curăț!
- adică ii faci băiță?
- ăăă... da. 
- așa mami, fa-i băiță. pot și eu sa ma joc?
- da, dar fără cuțit.
   o vad ca se joaca fără sa ma scape din ochi:
- nu tăia burtica la pește!
- pai... îl curăț, nu ți-am zis?
- adică ii faci baie și în burtica?
- da. acum ii curăț buricul.
- aaa, bravo mami!
peștele lovea cu coada de tocător în timp ce-l tăiam, moment în care Mara îmi zice:
- uite mamiii, se bucura peștișorul, uite ce se bucura!!!
am râs. am râs cu lacrimi și muci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu