17 martie 2013

La multi ani, Toto!


   La multi ani fratelui meu, cel care are un sincer "block" pe feisbuc din partea mea, un călduros "delete" al numărului de telefon și un "ignore" din tot sufletul la nevoile și rugămințile lui la adresa mea.
dincolo de mizeriile pe care le-ai spus despre mine, eu chiar îmi doresc să deschizi ochii (și mintea) și să realizezi înainte de a fi prea târziu, că drumul pe care l-ai ales nu e unul bun. e păcat să te folosești de o boală imaginara (a mamei), asa cum e păcat să-i învinovățești pe cei din jurul tău pentru nereușitele tale.
mai e un lucru: să minți ca să te salvezi din anumite situații, pot să înțeleg, dar să minți pentru compasiune, tăvălindu-i prin cacat pe cei care îți vor binele, e mizerabil. exista riscul să te îneci în propria voma iar ceilalți nu-ți vor da o mână de ajutor că se vor sufoca în căcatul în care i-ai băgat.

2 comentarii:

  1. Eh, daca dinsul este nascut in zodia Pesti, atunci nu ai de ce sa te miri. Au astia un instinct al supravietuirii, nemaivazut! In plus se pricep la intors lucrurile in favoarea lor, ceva de speriat, asa ca exista o explicatie.
    P.S.: sper sa nu-mi umpli frigiderul de carne, ca nu mai am loc ain congelator si se strica. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana... :) culmea e ca oamenii care mi-au fost alături mereu, sunt în zodia peștilor. frate-meu e o excepție; la ceilalți ma gândesc cu drag.

      Ștergere