15 iunie 2012

despre gagii


   Pentru că data trecuta am zis despre gagici un lucru ce le poate genera un disconfort, azi o să zic despre ei, bărbații. și, ca să nu mai pierd timpul cu introducerea, o să vă pun (fetelor) în fața unor situații prin care, probabil, ați trecut cândva.
Ieși seara în oraș cu gândul că bei ceva, mai afli noutățile din cercul tău de prieteni când, după vreo doua ore de râsete în anturaj, auzi cumva că un tip de la o masă alăturată vrea să "te cunoască". Acum ai de ales:
1) refuzi politicos și devii instantaneu urâta aia care face pe mironosița, sau
2) accepți și ești ușuratica cu care cavalerul își va face de cap conducându-te în scara blocului.
Indiferent de alegere, nu vei fi lipsită de vorbe murdare din partea tipului. Dacă totuși ești singură și destul de plictisită, merită să-i dai o șansă. Bun, ajunși în fața casei, trebuie să intuiești cam ce gânduri are omul ăsta. Bineînțeles, nu o sa-i sari în brațe, dar nici nu-ți scoți din picioare pantofii cu toc să fugi în casa înainte ca el să-și spună fraza de încheiere a serii. In loc să strângi mâna prietenește băiatului (da, am făcut-o și pe asta, nu mi-e rușine) arunci ceva de genul: mi-a făcut plăcere, poate ne mai vedem... Cu asta garantez că scapi de orice situație, e cu dublu tăiș. Băiatul habar n-are dacă-l placi sau nu, iar ție îți rămân la dispoziție câteva zile bune ca sa faci o alegere, mai ieși cu el ori ba.
A doua zi, uite ce povestește băiatul (despre tine) prietenilor lui la cafea:
băi, să vezi ce fac ieri: am băut ca pula aia și, în beția mea, vad o pizdă la masa alăturată care-mi părea o bunăciune. ii zâmbesc și proasta zâmbește și ea. mi-am zis că gata, i-o trag și ăsteia. o văd că se ridică de la masă, ii salută pe prietenii ei și dă să plece. ies după ea si-i zic idioatei să stea dracu' să mă aștepte că o duc eu acasă, ce pula mea?! o iau de gât bărbătește, fut vreo doua flegme pe drum în timp ce-i povestesc cât de mișto a fost în concediul petrecut afară. de un' să știe retardata că io stau pe banii lu' tata, hăhăhă! în câteva minute ajungem în scara blocului. dau să-i vâr limba-n gât și ea...
aici sunt niște variante din care masculul alege cum să-și minta tovarășii:
1) dă semne că vrea să vomite. a dracu' muistă, după ce că-i urâtă-n draci, mai și bea ca o vacă ordinară. mi-am băgat pula și-am plecat, ce era sa fac? băi... și când mă gândesc că îmi părea fată de comitet, fut-o-n cur de ordinară! și, adevărul e că-i puțea gura, imaginează-ți cât de tare ii put ciorapii...
2) sare pe mine frate, își bagă mâinile în părul meu, îmi dă capul pe spate și își plimbă limba pe mine de parcă nu s-ar mai fi futut de ani de zile. m-am gândit puțin și am zis că-mi bag pula, cine știe ce a făcut cu gura aia. am împins-o, i-am tras un pumn în pupătoare și am plecat.
3) nici una, nici două, mă deschide la pantaloni. băi, am rămas mască. mi-a plăcut cum s-a mișcat, o să mă gândesc până săptămâna viitoare dac-o invit la mine acasă, voi ce ziceți, mă? s-o mai caut sau...?
cam asta se întâmplă cu prietenii noștri înainte să ne devina iubiți sau soți. acum sunt curioasă care din variantele de mai sus au fost la gura prietenului meu înainte să-i devin soție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu