8 august 2012

da' io când pot sa ies seara în oraș?


    ...era întrebarea cu care o tot stresam pe maică-mea. După câteva încercări nereușite de a-mi răspunde mama la întrebare, mi se adresează într-un final: o să ieși în discotecă atunci când o să ai floci la pizdă!
Nu am mai îndrăznit s-o întreb când o să se întâmple asta, eram prea ocupată ca să râd de răspunsul ei. Uite că eu, cucoană cu timp liber berechet, îmi fac lecțiile încă de pe acum și o să știu cum să le răspund copiilor mei atunci când o să ma lovesc de aceeași întrebare:
1. o să ieși în oraș fără mine și fără tac-tu atunci când o sa începi să mănânci pește și/sau pepeni roșii fără ajutorul meu.
2. o să ai "bilet de voie nelimitat" în oraș atunci când o să-i cunosc pe părinții prietenei/prietenului tău (că am băiat și fată, nu de altceva).
3. o să...

în fine, o să termin de scris ce am vrut după ce-mi scot de pe cap oala cu care tocmai am fost lovită de unul dintre copii. Mă întreb dacă o să pot pune în aplicare acele "reguli" pe care tocmai le-am scris...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu