30 octombrie 2015

da' niste joburi gasim? asa, cu imprumut


   nu stiu daca s-a intamplat sa va treziti uneori ca cineva bate la usa voastra cu scopul de a cere, in calitate de vecin(a), ba o lingurita de zahar, ba un pahar de ulei, ceva acolo...
eh, subsemnata nu e o vecina oarecare, ci una care a strigat la poarta unor vecini sa ceara... aa... un televizor, asa, cu imprumut.
- auzi, vecine, scuze ca te deranjez, n-ai sa-mi dai si mie cu imprumut un televizor ca plm, incepe Starea Natiei si nu am la ce sa ma uit.
vita de mine nu s-a gandit ca suna ca o invitatie ieftina in casa vecinului. vita, cum ziceam...
- bai, vecina, n-am de unde, am doar un tv si il tin la mine in camera unde doarme si frati-miu. daca vrei, poti veni sa vezi emisiunea la mine.
- a, nu, mersi. asta imi mai lipsea acum cand toti stiu ca sunt in divort. auzi, dar daca imi fac rost de teveu, cum prind tvr-ul? nu-mi trebuie abonament, nu?
- nu vecina, punem nu stiu ce cablu, infigi o furculita nu stiu unde si se prinde.
- bun, mersi. hai sa traiesti!

acum, daca tot am iesit pe ulita la cersit, nu cumva aveti un hidrofor, un frigider, ceva p-acolo, tot asa, pana iau salariul? nu? treaba voastra, dar si cand oi avea apa curenta sa nu veniti la mine sa va dau voie sa spalati la masina bengoasa, da?

apropo. nu va spun ca a trebuit sa ajung la biblioteca din comuna ca sa scriu pe blog. doar aici gasesti internet si un calculator liber. yey!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu